Przejdź do głównej zawartości

Moja aktywność flow – moja praca

Zastanawiając się nad tym co mnie najbardziej uskrzydla, odkryłam, że w moim przypadku jest to moja praca.
Uwielbiam swoją pracę, uwielbiam spotkania z ludźmi. Moja praca jest moją pasją. Kocham obserwować poczynione postępy moich drogich klientów i uczniów w zrozumieniu siebie i swoich spraw, m. in. dzięki temu, że zdecydowali się wprowadzić w życie moje sugestie, podpowiedzi, inspiracje.
Gdy siada przede mną człowiek – mój klient wchodzę w specyficzny stan umysłu, śmiało mogę powiedzieć, że jest to tzw. stan flow, stan przepływu. Podczas rozmów i sesji z klientami mój umysł jest scentrowany, czysty, pracuje na wysokich obrotach, bardzo sprawnie. Podpowiedzi dla moich klientów pojawiają się samoczynnie, bez wysiłku umysłowego z mojej strony. Podczas takiej pracy mój intelekt zajmuje właściwe miejsce, jest bardzo pomocny, ale wgląd wypływa ze sfery wyższej niż tylko intelektualne rozumienie; wgląd pojawia się spontanicznie.
Jest to stan przepływu, pełnego zjednoczenia z tym co robię a  mój stopień zaangażowania w daną sprawę, w konkretną sytuację nie mógłby być większy. Moja uwaga jest pełna. Moja obecność całkowita i służy danej osobie.
Doświadczam przyjemności i lekkości odkrywania podpowiedzi, inspiracji dla mojego klienta.
Jako, że jest to "zjawisko" energetyczne ma wpływ na mojego klienta ułatwiając mu zrozumienie siebie, odkrycie przyczyn problemu, sposobów jego rozwiązania, zmianę.
O stanie przepływu  flow pisze wybitny współczesny psycholog Mihaly Csikszentmihalyi. Tutaj filmik na ten temat link

Ty również możesz znaleźć swoje aktywności flow. To może być hobby, coś co lubisz robić, co Cię po prostu niesie:) Warto poświęcać swój czas na tego typu aktywności, które wstrajają nas w taki optymalny stan.
Dzięki temu odkrywamy rzeczy najbardziej zgodne z nami, a docelowo nasze prawdziwe powołanie. Stan flow zrealizowany jako np. hobby wpływa pozytywnie na inne działania, dziedziny naszego funkcjonowania, uskrzydla nas.
Ja wiem, że tak naprawdę flow to nasz stan naturalny:)
Jestem świadoma i pewna, że moja wieloletnia praktyka medytacyjna była pomocna w otwarciu takiej formy pracy. Również gruntowna, rzetelna praca z umysłem, nad jego oczyszczaniem zdziałała swoje.

Stan przepływu może być doświadczany przez każdego, niezależnie od tego czym się zajmuje.
Tutaj więcej informacji o flow  link

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odczyty

Zapraszam do skorzystania z analiz: 1.Emocje i uczucia - analiza sfery emocjonalnej i powodzenia w obszarze relacji osobistych, uczuciowych, 2.Relacja - analiza relacji z drugą osobą; pomoc w zharmonizowaniu relacji, 3.Biznes - analiza szans powodzenia przedsięwzięcia biznesowego, 4.Decyzja - analiza możliwych skutków decyzji w dowolnym obszarze życia.  Analiza realizowane są drogą mejlową. Informuję, że tego typu analizy wykonuję od ok. 20 lat. Już teraz zapraszam do skorzystania z analiz. Koszt usługi: 190 zł Zapraszam serdecznie.

Działaj jesienią

Powoli zbliża się jesień. Piękny czas, okazja do zadumy i refleksji nad sobą i swoim życiem, na odkrywanie życiowego piękna, subtelnych obszarów w nas, a także czas refleksji nad zmiennością i przemijaniem. Jestem świadoma, że nie dla wszystkich miesiące jesienne są piękne. Dla wielu osób to trudny okres. Jeśli masz skłonność do obniżonego nastroju jesienią, warto abyś zawczasu zaplanował i mądrze wykorzystał ten okres w kalendarzu. Możesz wykorzystać jesień na mądre inwestycje w siebie. Możesz np. postanowić, że nauczysz się relaksacji, po to by mieć skuteczny sposób na gruntowną regenerację sił, swego świata mentalnego i swoich emocji. Wypełnij te dni mądrym, a nawet wręcz taktycznym działaniem Tak zainwestowane zasoby pomogą ci uruchomić swoją energię wtedy kiedy postanowisz wyprowadzić  swoje siły na realizację konkretnego celu. Nie pozwól by czas przeciekał ci przez ręce. Nie pozostawiaj siebie na nizinach życia. Jestem zdania, że właściwie prawie każda nasza skło

Klucze do Szczęścia

W dniu 19 września 2015 r. zapraszam do siebie wszystkich poszukiwaczy Szczęścia. Proszę zauważyć, że piszę o Szczęściu. Niezależnie od tego co przeżyliśmy, czego doświadczyliśmy w życiu jesteśmy w stanie siebie uszczęśliwić. Niezależnie od wszystkiego. Możliwość realizacji własnego szczęścia zostaje zapoczątkowana w chwili kiedy zrodzi się w Tobie głęboka tęsknota za Szczęściem. Jednak sama tęsknota nie wystarczy. Istotnym jest aby ją zaspokoić. Podejmij decyzję, że dowiesz się, poczujesz całym sobą, urzeczywistnisz swoje trwałe Szczęście i nic Cię przed tym nie powstrzyma. Informacje na temat seminarium tutaj  http://www.rozwojosobistyiduchowy.pl/zajecia-grupowe/seminarium